PlayCap OÜ on HUBELINO toodete ametlik maaletooja Eestis. Meie e-poe valikus olevad tooted asuvad kõik Tallinna laos ning nende tarneaeg on vastavalt tarneviisile kuni 5 tööpäeva! Kiiremate tellimuste täitmiseks palume võtta ühendust klienditoega. Toodete edasimüügi küsimustes palume pöörduda klienditoe poole.

PlayCap OÜ

Tel: +372 517 7747
E-mail: info@playcap.ee

Mängud

Järjesta:
Kuva: Nimekirjana / Võrgustikuna

Lihtne ja lõbus mäng kogu perele. Väiksemad lapsed saavad lihtsalt selgeks “Laevade pommitamise” mängu põhimõtte, kuna mängul on sarnased reeglid. Mängu abil saavad lapsed arendada oma loogilist mõtlemist, harjutada peenmotoorikat ja tähelepanu. Kuna mänguklotsid kinnitatakse mängualusele, ei libise need mängimise ajal maha. Eriti mugav väiksematele lastele. Väga lõbus mäng ka pikematel reisidel ja autosõidul!

Mängureeglid: Enne mängu algust peavad ääreklotsid mõlemad mängija alusplaatidel olema laotud sarnaselt, nii asukohad kui järjestus peavad mõlemal mängulaual kattuma. Järgmisena jaotavad mängijad lammastega klotsid võrdselt ära ning paigutavad need mängulauale ehk “karjamaale”. Iga koordinaadipunkti kohta tohib olla vaid üks lammas. Noorem mängija alustab lammaste otsimisega ja nimetab koordinaadid vastase “karjamaal”. Näiteks PUU - KUMMIKUD. Kui selles kohas asub mõni lammas, vahetab see lammas omanikku - vastane annab oma lamba ära. Kuid kui küsitakse: ÕLED – KUMMIKUD ja seal ei ole lammast, asetab küsija sellele kohale rohelise karjamaaklotsi, mis näitab, et seal ei ole lammast ja seda koordinaati on juba küsitud. Mängijad esitavad vaheldumisi lammaste asukoha kohta küsimusi. Võidab see, kes saab esimesena kõik vastase lambad endale. Võib valida ka variandi, kus peale lamba leidmist võib mängija kohe uuesti küsida. Vahelduse mõttes võib mängida ka ilma karjamaaklotsideta (klots, mis pannakse kohale kui kordinaat on küsitud), siis peab mängija juba küsitud väljad meelde jätma ja see muudab mängu raskemaks.

Kasutusjuhend: Eestikeelne juhend pakendil

Lastele alates: 4 eluaastat

HOIATUS! Sisaldab väikesi osi! Ei sobi väikelastele.

Tootja: Hubelino GmbH
Toodetud riigis: Saksamaa
Maaletooja: PlayCap OÜ, Hobujaama 4, Tallinn 10151 www.playcap.ee

Tootekood: 410047 ,   EAN: 4250331410108 ,   Tarneaeg: 1-5 päeva
24,00 €

Iga ehitusmeister peab arvutada oskama. Koos Antoni ja Lisaga arutledes muutub seoste mõistmine ja iseseisvalt pikemate ülesannete lahendamine mänguliselt lihtsaks. Arvuread ja aritmeetika põhitehted ei valmista peagi enam mingit raskust. Juba varases lapseeas matemaatilise mõtlemise arendamine ei lase tekkida matemaatika vastu vastumeelsust, mis paljusid inimesi terve elu saadab.

Kui arvude maailma õigel viisil tutvustada, aitab see muretult selles orienteeruda ja võibolla avastatakse isegi enda jaoks arvude maailma võlu. Kolmedimensiooniline mäng arendab oluliselt matemaatilist kujutlusvõimet, sest erinevaid hulki loendades, edasi-tagasi liigutades ja ümber paigutades areneb arusaam numbrite suurusest, aga ka arvutustehete tähendusest.

Kuna lapsele meeldib kasutada käepärast näitlikku materjali, tutvub ta nii arvude maailmaga meeldival viisil ja järgmise sammuna hakkab ta iseseisvalt abstraktseid arvutusülesandeid lahendama.

Kasutusjuhend: Eestikeelne juhend pakendil

Lastele alates: 6 eluaastat

HOIATUS! Sisaldab väikesi osi! Ei sobi väikelastele.

Tootja: Hubelino GmbH
Toodetud riigis: Saksamaa
Maaletooja: PlayCap OÜ, Hobujaama 4, Tallinn 10151 www.playcap.ee

Tootekood: 410078 ,   EAN: 4250331410078 ,   Tarneaeg: 1-5 päeva
26,00 €

Neli võidab ja Värvidomino! Selles Hubelino mängude komplektis ärkavad tuntud klassikud värvirõõmsa disaini ja kohandatud mängureeglite kujul uuesti ellu. Siin ei käi mäng punktide peale, vaid tuleb tõmmata õigeid värve. Kuna mäng toimub klotsialusel, hoiab kinnitussüsteem ära klotside mänguväljalt mahalibisemise ja kukkumise. See sobib hästi ka väiksematele mängijatele. Ja lisaks, tänu käepärasele suurusele on see mängudekomplekt ideaalne kaaslane pikkadel autosõitudel ja reisil.

Lühikirjeldus: Hubelino Neli võidab ja Hubelino värvi-domino on värvipunktidega mõttemängud, mis on mõeldud mängimiseks 1-4 mängijale. Värviliste punktidega nuppude ladumisel õpivad lapsed loogiliselt mõtlema, vaatlema, ühiselt tegutsema ja arendavad oma peenmotoorikat.

Mängureeglid:

Neli võidab: Kõik nupud segatakse ära ja pööratakse tagurpidi. Mängitakse päripäeva. Alustab noorim mängija ja asetab esimese nupu mänguvälja keskele. Kui järgmine mängija tõmbab nupu, mis sobib väljal oleva nupu ühe või teise otsaga, saab ta sellega rida jätkata. Kui tema tõmmatud nupp ei sobi, võib ta alustada uut rida. Mängija, kes saab kokku 4-se rea, saab punkti. H-kuuliga nuppe tohib kasutada jokkeritena. Mäng on läbi, kui neljaseid ridu ei ole enam võimalik laduda või kõik nupud on juba mänguväljal. Võitja on mängija, kellel on kõige rohkem punkte.

Värvidomino: Kõik nupud segatakse ja asetatakse lauale tagurpidi. Lihtsa värvidomino jaoks piisab ühest alusplaadist. Pikemate ridadega domino jaoks on vaja kahte alusplaati ja esimese nupuga ühendatakse plaadid omavahel. Iga mängija tõmbab 7 nuppu. Mängujärjekord on päripäeva ja võitja on see, kes esimesena on kõik nupud saanud väljale asetada. Noorim mängija alustab ja asetab oma nupu välja keskele. Stardinupuna ei tohi kasutada klotse, mille mõlemad pooled on sama värvi. Rida saab jätkata dominoklotsi mõlemast otsast. Kui rea jätkamiseks ei ole sobivat klotsi, tuleb see võtta depoost. Lisaklotse saab võtta maksimaalselt kolm korda. Seejärel jä

Tootekood: 410054 ,   EAN: 4250331410115 ,   Tarneaeg: 1-5 päeva
24,00 €

Hubelino sudokuga saavad lapsed juba alates 4. eluaastast laialtlevinud ja armastatud arvusudoku reeglite järgi mängulaual lahendusi leida. Arvude asemel kasutatakse värve. Värvilisi klotse ladudes õpivad lapsed loogiliselt mõtlema ning samaaegselt areneb peenmotoorika. Kuna mänguklotsid kinnitatakse mängualusele, ei libise need mängimise ajal maha. Eriti mugav väiksematele lastele. Väga lõbus mäng ka pikematel reisidel ja autosõidul

Mängureeglid: Hubelino sudoku põhineb 4x4 väljaga stardiruudustikul, millest igaüks tuleb nelja erinevat värvi klotsiga katta. Reegel on, et igas reas (horisontaalselt) ja tulbas (vertikaalselt) tohib iga värv esineda ainult üks kord. Sama kehtib nelja valge 2x2 välja kohta. Järgnevatel lehtedel on toodud 24 stardiruudustikku kolmes raskusastmes, mis enne mängu alusplaadile laotakse. Õiged lahendused neile leiate pakendi sees oleva juhendi tagumistelt lehekülgedelt.

Kasutusjuhend: Piltjuhend karbis, eestikeelne juhend pakendil.

Lastele alates: 4 eluaastat

HOIATUS! Sisaldab väikesi osi! Ei sobi väikelastele.

Tootja: Hubelino GmbH
Toodetud riigis: Saksamaa
Maaletooja: PlayCap OÜ, Hobujaama 4, Tallinn 10151 www.playcap.ee

Tootekood: 410092 ,   EAN: 4250331410092 ,   Tarneaeg: 1-5 päeva
24,00 €

Selle Hubelino mängu abil on võimalik meisterdada erinevaid loomi ja geomeetrilisi kujundeid. Hubelino on loonud selle lihtsa mängu mõeldes eelkooliealistele lastele. Lihtsate kujundite abil treenitakse lapse abstraktset kujutlusvõimet – loov tegevus kõigile, kes natuke teistsugust ladumismängu proovida tahavad. Mängulauale kinnitades, ei libise klotsid kohalt. Tänu käepärasele suurusele on mängukomplekt asendamatu saatja pikkadel autosõitudel või reisil.

Mängureeglid: Hubelino-Tangram on variatsioon Hiina tangramist ja mõeldud ühele mängijale alates 4. eluaastast. Kujunditega klotse ladudes õpivad lapsed loogiliselt ja ruumiliselt mõtlema, areneb tähelepanuvõime ja sõrmede peenmotoorika. Ainult 7 geomeetrilise kujundiga saab alusplaadile lõpmatu hulga pilte laduda. Klotse tuleb laduda nii, et graafilised elemendid omavahel kokku puutuksid. Etteantud motiivide ladumisel võib klotse ka üle jääda.

Kasutusjuhend: Piltjuhend karbis, eestikeelne juhend pakendil.

Lastele alates: 4 eluaastat

HOIATUS! Sisaldab väikesi osi! Ei sobi väikelastele.

Tootja: Hubelino GmbH
Toodetud riigis: Saksamaa
Maaletooja: PlayCap OÜ, Hobujaama 4, Tallinn 10151 www.playcap.ee

Tootekood: 410061 ,   EAN: 4250331410122 ,   Tarneaeg: 1-5 päeva
24,00 €