PlayCap OÜ on HUBELINO toodete ametlik maaletooja Eestis. Meie e-poe valikus olevad tooted asuvad kõik Tallinna laos ning nende tarneaeg on vastavalt tarneviisile kuni 5 tööpäeva! Kiiremate tellimuste täitmiseks palume võtta ühendust klienditoega. Toodete edasimüügi küsimustes palume pöörduda klienditoe poole.

PlayCap OÜ

Tel: +372 517 7747
E-mail: info@playcap.ee

Ostutingimused

MÜÜGITINGIMUSED

(Kehtivad alates 01.12.2018)

Käesolevad tingimused kehtivad PlayCap OÜ internetileheküljelt www.playcap.ee tellitud kaupade ostu-müügilepingutele (edaspidi „Leping”), mis sõlmitakse PlayCap OÜ (edaspidi „Müüja“) ja kaupa telliva isiku (edaspidi „Tellija”) vahel käesolevate tingimuste kehtivuse ajal.

LEPINGU JÕUSTUMINE

Tellija tellimus loetakse üldjuhul pakkumuseks võlaõigusseaduse (VÕS) tähenduses sõlmida tellitud kauba ostu-müügi leping. Müüja ei pea oma nõustumisest tellimusega Tellijat eraldi teavitama. Ostu sooritamise ning makse tasumisega kinnitab Tellija, et on tutvunud tellimistingimustega.

TOODETE HINNAD

  • playcap.ee e-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%. Kui Tellija on registreeritud kasutaja, siis üldjuhul kehtib soodustus -5% tavahinnast.
  • Ostudel, mille kogusumma jääb alla 50 euro, lisandub hinnale transpordi hind vastavalt Tellija valitud tarneviisile 4,20 EUR, vt Kauba kohele toimetamise kulud ja tähtajad. Välismaiste tellimuste puhul lisandub transport 31,20 EUR.
  • Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).
  • Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tellija ja PlayCap OÜ vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
  • E-pood www.playcap.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.playcap.ee.


OSTUDE EEST TASUMINE

  • Tellijal on võimalus ostu eest tasuda kas Maksekeskus OÜ vahendusel Eesti pankade pangalinkide  vahendusel.
  • Kauapde eest järelmaksuga tasuda ei ole võimalik. Suuremate tellimuste puhul palume võtta ühendust klienditoega või maaletoojaga.


OSTUDE SOORITAMISE JUHEND

  • Ostu sooritamiseks valida tootekataloogist või otsingu abil vajalik toode ning lisadag soovitud toode ostukorvi “lisage ostukorvi”.
  • Ostukorvis näeb oma valitud tooteid. Kontrollige tellimus, täitke nõutud väljad oma andmetega, lugege läbi ostutingimused ning kinnitage nendega nõustumist ning vajutage nupule  “vormista“. Teile avaneb maksekeskuse maksemoodul, mille kaudu palume sooritada makse.
  • Müüja asub tellimust täitma peale makse laekumist PlayCap OÜ arveldusarvele.
  • Jälgige ka toote juures olevat tarneaega. Kui kauba juures on märgitud tarneajaks kuni 5 päeva, tähendab see, et tellitud kaup väljastatakse viie päeva jooksul maaletooja laost, kust see saadetakse teile Omniva või Itelli pakiteenusega (pakirobot või postipakid).


KAUBA KOHALE TOIMETAMISE KULUD JA TÄHTAJAD

  • Kui tellimuse summa on suurem kui 50 EUR on transport üle Eesti tasuta. Alla 50 EUR suuruste tellimuste puhul kasutame tuntud saatmiskanaleid:

SmartPOST (saatmiskulu 4,20 EUR) – valige ostukorvis tarneviisiks SmartPost ning asukoht, kuhu soovite kauba saada.

Omniva (saatmiskulu 4,20 EUR) – valige ostukorvis tarneviisiks Omniva ning asukoht, kuhu soovite kauba saada.

Rahvusvahelise saadetise puhul on saatmiskulu 31,2 EUR.

  • Kõik tellimused täidetakse pärast makse laekumist 1-5 tööpäeva jooksul. Palume juhinduda poes oleva toote juures märgitud tarneaega, kui kauba juures on märgitud tarneajaks näiteks 5 päeva, väljastatakse kaup maaletooja laost. Kauba korje teeb Itella või Omniva ning toimetab selle tellija poolt näidatud pakirobotisse või postikappi.
  • Kui tellitud kaup on antud hetkeks lõppenud, siis toodet üldjuhul poes saadaval ei ole. Kui siiski on ost sooritatud kaubale, mis on laost otsa saanud, teavitame Tellijat sellest viivitamatult, anname teada uue kauba saabumise aja või tagastame soovi korral raha.
  • Enne kauba vastuvõtmist soovitame tungivalt Teil toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada elektronposti aadressile info(at)playcap.ee või PlayCap OÜ kontakttelefonile +3725177747.
  • Kauba kohale toimetamise kulud kehtivad tellimustele Eesti Vabariigi piires, kui soovite kaupa tellida väljapoole Eestit võtke meiega palun ühendust e-posti teel ja teeme Teile pakkumise.


KAUPADE TAGASTAMINE

  • Pärast tellimuse kättesaamist on Tellijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.
  • Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tellija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tellija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada tüüpvormil (laetav siit ...). Kauba ostust taganemise avaldus e-postile info(at)playcap.ee. Vorm tuleb saata hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
  • Tellija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. Kauba tagastamine toimub Tellija kulul ja PlayCap OÜ ei hüvita kauba tagastamisega tekkinud kulusid, välja arvatud juhul, kui tagastatud kaup ei vasta tellitule.
  • Raha kanname tagastatud toote eest tagasi samale arvelduskontole millelt toimus tasumine 14 päeva jooksul alates tagastamisavalduse tegemisest.
  • Kokkuleppel on võimalik kaup vahetada mõne muu toote vastu.


PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

  • Müüja vastutab Tellijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tellijale.
  • Tellijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, esitades arve, või tellimuse kinnituse, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
  • Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
  • Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Müüja ja Tellija omavahel kokku.
  • Müüja ei vastuta Tellija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
  • Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postile info(at)playcap.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.  
  • Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
  • Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tellijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
  • Tellijal on õigus nõuda Müüjalt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub või Müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud.
  • Kergesti purunevatel, sh täispuhutavatel toodetel pretensioonid esitada 5 päeva jooksul. Pretensioon võetakse menetlusse kui viga on ilmnenud esmasel kasutamisel.
  • playcap.ee lehel müüdavad tooted ette nähtud erakasutuseks. Avaliku kasutuse võimaluse kohta palume enne ostu sooritamist kooskõlastada.


MÜÜJA ÕIGUSED

Müüjal on õigus tellimusest taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise tõttu. Sellisel juhul makstakse Tellijale raha tagasi. Soovi korral on võimalik kaup asendada mõne muu tootega või oodata uue kauba saabumist.

Toodete juures olevad tootepildid võivad olla illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikust tootest. Küsimuste korral palun kontakteeruge meie klienditeenindusega telefonil +3725177747 või e-post aadressil info(at)playcap.ee

Hinnad, tekstid ja kaupade saadavuse info võivad muutuda ette teatamiseta.

VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD

PlayCap OÜ vastutab Ostja ees ja Ostja vastutab PlayCap OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

PlayCap OÜ ei vastuta Ostja tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida PlayCap OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist PlayCap OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

TELLIJA ÕIGUS PÖÖRDUDA TARBIJAKAEBUSTE KOMISJONI POOLE

Kui Müüja on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tellija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

LISAINFO

Lisainfo tellimuste ja poest müügil olevate toodete kohta saab telefonil +3725177757 või e-post aadressil info(at)playcap.ee.  Telefonile vastame E-L 9-18, e-postileidele  vastame kuni 7 tööpäeva jooksul, kiiremates küsimustes palume helistada.

NB! Kui Teie tootel puudub kasutusjuhend palun võtke meiega kindlasti enne toote kasutamist ühendust.